komentarze |
|
|
lum88bago
|
|
2018-10-03 08:14:00
|
| Z nieoficjalnych informacji to juz seniorzy mieli sie nie zebrac a wy wciaz smyracie sie po mosznach w nadzieji, ze tak sie stanie.
Z oficjalnych informacji jest tyle, ze minal czas na podanie kto nie dostal zwrotow za buty i paliwo jak i dowodow na branie kasy na lewo przez zarzad. Mniemam wiec, ze to zwykle pomowienia, ktorych ligowiec pelen od dwoch lat. Oficjalnie wiec frunie pisemko, mimo wichur i braku pilota, obadamy co to za przestepcy z tych prezesow, tacy niegospodarni ze ho ho, az trawa pozokla
Ostatnia nadzieja w nowej burmistrz, ktora w rewanzu obetnie kase na Pomorzanin i rozpadnie sie jedynka bo przeciez szkoda by dzieciaki przestaly trenowac. Powstanie boisko 2,3 a nawet 4, ktore w trakcie rowerowej petli otworza je ci, ktorzy wczesniej powstanie tego boiska uwalili. Oczywiscie, nowy zarzad taki niepolityczny dostanie na rozwoj jedynki i 4 liga bedzie w 2 sezony jak juz przeciez byla. Pani nowa burmistrz niech pokaze jak zalezy jej na uprawianiu sportu przez dzieci w gminie zaczynajac od wygrania wyborow bo jako radnej jej to szczegolnie wisialo.
Smiac sie z boczusiow mozecie do woli, takie wasze prawo. Wasi koledzy sto razy lepsi dwa sezony awansu nie wywalczyli z tego samego poziomu rozgrywkowego a na wyzszym jesienia zdobyli 6pkt.
tekst dodany: 2018-10-03 08:35:01 I z hukiem spadli. Swoi, nasi, spadli z okregu bo byli zbyt dobrzy i wciaz cierpieli syndrom goleniowski. Powrot do poprzedniego stanu zajal dwa lata i wciaz nic nie wyszlo, nie bylo awansu tylko regularne plecki ze swiadtowidem.a nawet loznica. Wszystko bylo piknie i cacy dopoty ktos w klubie stwierdzil, ze czas na zmiany bo tymi sie nie da. I zamiast sciagac lepszych i im placic - wybrano szkolenie swoich i wizje okregu za 5 lat.
Obrazeni moga grac gdzie im.sie podoba, przy lepszych od nich zawodnikach w Plotach awansuja i sie pilkarsko rozwina (dostali od nich becki u siebie w zeszlym sezonie ) i nie bedzie wymowek, ze do Inska nie chcialo sie jechac. Kto wie, jak wygra nowy burmistrz a chlopaki wroca pod nowy zarzad to Polonia bdz nusiala znalezc zastepcow, przeciez wiadomo ze dla herbu nasi tam nie graja, kasy za to ni ma wiec im pewnie strasznie zalezy. Czy bedzie zalezec na dawaniu z siebie 110% jak pojawi sie nowy zarzad z cukierkami i innymi smakolykami.po kazdym meczu? Zobaczymy.
Na razie nim bedziemy sluchac debilne nieoficjalne informacje podawane przez ociezalych intelektualnie najpierw musi nastapic zmiana w ratuszu a potem zmiana warty w klubie. Do tego czasu zostaje smyranie sie po workach i nerwowe wyczekiwanie.
|
|
nowogardzianin1
|
|
2018-10-03 12:01:24
|
| Halo ludzie wy coś z tego rozumiecie? Najpierw że poszli grać na wioski: Ploty,Loznica,Dobra i są za słabi bo jest nowe rozdanie a tu nagle że jednak poszli grać do tych wiosek a tam lepsi zawodnicy i się od nich więcej nauczą. Czyli ciągle ból dupy i ostre szczypanie. Jeszcze brakuje żeby Loznica wyprzedziła Pomorzanin w tabeli to będzie że w Loznicy też sami lepsi i nasi byli się od nich uczą. A co do wizji okręgu to się w końcu zdecydujcie czy 5lat czy 2 lata bo trener 1 drużyny w 2lata robi 4 ligę...dogadajcie się najpierw ustalcie 1wersje i dopiero w eter.
|
|
lum88bago
|
|
2018-10-03 13:57:14
|
| Poczekaj poczekaj, ci co poszli do Plot to niewatpliwie sie rozwina przy lepszych pilkarzach bo Ploty skonczyly lige wyzej od nas.
Co do waszej 4 ligi w 2 sezony to wasze slowa bo z taka kasa to nie problem, wystarczy ze wroca ci co nie mogli awansiwac do okregu.
Ja stwierdzilem tak:
,,
lum88bago20 18-07-16 14:16:34
Troche ponad miesiac do pierwszej walki o gorna polowke tabeli. Taka jest obecna polityka kadrowa klubu, ktory stawia na szkolenie mlodszych grup. Z taka polityka daleko bedzie do sukcesow I zespolu, ale lepiej isc ta droga niz placic zawodnikom, ktorzy przy odcieciu od pepowiny migiem zmienia barwy na Platniczy Gminny Klub Sportowy Wyplacalne.
Ale nie ma sie co lamac tylko zmienic Prezesa Marcina S., znalezc dodatkowe 75tys i posciagac jakis polapanych najemnikow i obrazalskich z miasta. Wtedy to bedzie klub z wizja i aspiracjami."
To napisalem w lipcu, od tego czasu uslyszelismy tutaj 100tys argumentow, ze polkarze odeszli bo trawa i kafelki, ze 100 zl za mecz obiecal vice, ze zarzad bierze na lewo a pompy brak, ze sie nie szanuje. Potem wyszlo ze ten z Loznicy to nie mogl trenowac regularnie a tam plac, tamtemu klub zrobil papiery trenerskie ale trenowac sie samemu nie chcialo. A ci zle traktowani poszli do lepszego klubu sie rozwijac
tekst dodany: 2018-10-03 14:11:51 Najgorsze ze ten gupi prezes to wymaga walki i trenowania, podlicza frekwencje na treningach i liczby na meczach, no wiesz pan co? Dac 100wke za mecz, awams zrobia czy trenuja czy nie, zostawic w spokoju Pomorek to tylko Pomorek, jak co sa inne kluby grac mozna a nawet juz sie tam.podoba. kiedys to byl.prezes, ten ze szpitala, ten to sie nic nie czepial i nie wymagal to wybrali takiego co wymaga od tych biednych chlopcow ciezkiej pracy.
To faktycznie, z jednej strony po co wracac? Podobno juz jest fajnie, wszystkim pasuje. A z drugiej strony to po ch ta 4 liga, by najlepszych xatrzymac trzeba im placic, wtedy trza placic reszcie by dostac becki od Chemikow czy Wolina a skonczyc jak Dobra gdy kasa na wyplaty sie skonczy a sasiedzi dadza.
Trzymajcie sie chlopcy, Pomorzanin to ani nie ja i takze nie wy a zawodnicy co w nim graja. Zamiast uprawiac szydere zrobcie jakis doping, pomozcie chlopakom a nie pijecie w ukryciu placzac, ze mandat mozna wylapac.
|
|
Fansportu2
|
|
2018-10-03 19:21:05
|
| Lumbago mam 2 bardzo serio pytania i nie ma w nich zadnych uszczypliwosci
Dlacz ego uwazasz ze jakby Pani Jowita zostala burmistrzem, to obetnie kase i bedzie to zle rozwiazanie dla klubu? Czy jest przeciwna Pomorzaninowi czy jak bo nic nie wiem w tym temacie, a dziwi mnie to bo np jej meza czesto widac na stadionie w obecnosci wladz, a nowogard to nie tylko pomorzanin
Druga sprawa to ze piszesz po co w nowoggardzie 4 liga, bo tam trzeba placic. Zgadzam sie jestem tez przeciwnikiem placenia ale niektore kluby placa juz w a klasie i nic na to nie poradzimy chociaz to chore. A skoro niepotrzebne takiemu miastu i klubowi awanse a celem ma byc srodek tabeli a klasy to moze lepiej nie tracic kasy na jezdzenie po wioskach bo to i tak nic nie daje, ani sukcesu ani dobrej renomy, tylko calkowicie rozwiazac pierwszy zespol i przeznaczyc wszystko na mlodziez, co pewnie by sie wiazalo z mniejsza kasa z urzedu ale tez duzo kosztow by odeszlo. Pisze to calkiem serio.
Na koniec mam nadzieje ze sie troche wyluzowales i zartujac nie snia ci sie po nocach kafelki i zolta trawa hehe pozdrowki
|
|
lum88bago
|
|
2018-10-03 19:48:54
|
| Oh, te zolte trawy i kafelki to mokre sny i powody odejscia wedlug ni=ejakiego nowogardzianiania, przeciez wystarczy cofnac sie do watku z meczu z Loznica. Ten gosc ma taka jazde w glowie, ze zalogowal sie nawet jako dzialacz zzpn i ze sie z nas smieja na korytarzach zwiazku. Rozumiesz jaka schiza?
A czemu sie domyslam. Polityka to taka brudna i smierdzaca sprawa. Jak pisze nasz mistrz pompy za czysta:
Nowogard201 8 2018-10-01 23:43:40
Z nieoficjalnych informacji wynika ze obecny burmistrz może przegrać wybory już w pierwszej turze. Jeśli tak będzie Pan prezes i wiceprezes mogą sie powoli pakować.''
Czyz to nie rada na wniosek nowaburmistrz i jej kolegow z rady uwalila srodki na budowe boiska nr2? Dodatkowo Skora zrobil blad taktyczny i opwiedzial sie za ktoras opcja, teraz wroc do punktu o brudnej i smierdzacej polityce. Bede bardzo zdziwiony, jesli w przypadku wygranej nowej opcji ta w ramach rewanzu nie bedzie chciala zrobic miotly w klubie (stad mokro w majtkach maja juz pomawiacze). Jest tylko jedno ale - trzeba miec cos wiecej niz maja internetowi pomawiacze - ogolnie rzec nazywajac - klub jest zle zarzadzany, pieniadze marnotrawione i zle wydawane, dzieci nie trenuja, mecze sa odwolywane. Czyli slowem - klub nie wypelnia statutowej funkcji w gminie
tekst dodany: 2018-10-03 19:58:02 A ze klub wypelnia, sport czynnie w paru sekcjach uprawia ponad setka ludzi, papiery zatwierdza RIO i ratusz - to jak pozbyc sie tego co pozowal z Czapla w filmiku wyborczym o tym, ze ten zbuduje stadion (smieszne, nie? chodzi o boisko numer 2 no ale to polityka). Bo z drugiej strony mial pozowac z ta, co rozbudowe bocznego uwalaila na radzie sprawiajac, ze dzieciaki biegaja po kartoflisku?
Wierze gleboko, ze stary czy nowy burmistrz rozumie, ze klub jest dla mieszkancow gminy narzedziem do uprawiania sportu a nie placenia amatorom z publicznej kasy by sobie jeden z drugim na trybunie obalajac cichaczem browara mogli obejrzec mecz z Gryfem K.P, placzac, ze vipy pija sobie na legalu.
Ale to tylko polityka, juz raz Pomorzanin pozostal apolityczny i obcieto czesc dotacji bo klub to organ gminy kontrolowany przez politykow a nie spolecznikow.
Zobac zymy jak bedzie, nowogardzianin juz przygotowal gabinet cieni, siebie mianowal kafelkowym i pompa.
|
|
Fansportu2
|
|
2018-10-03 20:22:16
|
| a jak wersja rozwiazania jedynki i przekazania wszystkiego na mlodziez? bo sie nie ustosunkowales
poli tyka zawsze bedzie polityka, za duzo pokazywania sie z obecnym burmistrzem nie wychodzi na dobre, a nowogard to nie tylko pomorzanin. skrytykowales bylego prezesa i jego syna, masz racje mam podobne zdanie na ich temat, a to sa glowni wspolpracownicy burmistrza i wiem ze nie chcialbys zeby rzadzili dalej miastem. czas na zmiane nadszedl, a i tak przez te 8 lat za duzo dla klubu nie zrobili, bo kasa z miasta zawsze byla na podobnym poziomie, trzeba szukac nowych rozwiazan
|
|
dodaj komentarz |
|
Aby dodać komentarz trzeba być zalogowanym. Redakcja ligowiec.net nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem, sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci. |
| |
|
|