komentarze |
|
|
CarpeDiem
|
|
2020-09-20 21:43:08
|
| Pogoń w gazie 4-0
|
|
ZDR74
|
|
2020-09-23 10:01:12
|
| 6:0
|
|
Stanislawgie
|
|
2020-09-24 12:27:01
|
| Bez niespodzianek, myśle ze dwucyfrowy wynik
|
|
lohin0
|
|
2020-09-25 09:06:53
|
| 2-2
|
|
badpolzin
|
|
2020-09-25 09:44:20
|
| Gramy znowu z outsiderem, może to wyglądać na kolejny łatwy mecz, ale też może być meczem, gdzie drużyna z Żółtnicy postawi autobus w bramce i nie będzie miło. Zresztą przekonaliśmy się już w Drawnie, że mimo przewagi, czasem piłka nie chce wpaść do bramki przeciwnika, za to wpada do naszej i to dwa razy:-). Jeżeli będziemy grać konsekwentnie ( również w obronie, bo ta nie jest naszą mocną stroną) i zdobędziemy szybko bramki, będzie dobrze, ważne jest, żeby do meczu podejść poważnie i nie lekceważyć przeciwnika. Chciałbym jednak dzisiaj o czymś innym, mianowicie o naszej dyskwalifikacji w pucharze polski. Jakoś nie chwalicie się tym na "fejsie". Cały wysiłek drużyny, koszty wyjazdu, radość z wygranego meczu, można wyrzucić do kibla, prze dwóch pijanych bandytów, którzy postanowili się zabawić, rzucając butelkami i bijąc kibiców gospodarzy.Myślę, że powinni pokryć wszystkie koszty wyjazdu i to sami z własnej woli ( jeżeli tak bardzo kochają Pogoń ) i przeprosić kibiców i klub, za to, że przez ich "popisy", klub nie gra dalej w pucharach. Ale znając życie, to pewnie tak się nie stanie. Przez jakiś czas. może nie będą pokazywać się na stadionie, a jak sprawa przyschnie znowu wrócą i będą dalej "grandzić ". Ale to już jest rolą klubu. Wiem, że to są Wasi koledzy,
tekst dodany: 2020-09-25 10:13:55 pewnie nie raz piliście razem wódkę i to nie grzech, ale jesteście przyjaciółmi to tym bardziej, łatwiej powinno Wam być usiąść i pogadać ( jeżeli macie prawdziwe relacje, a nie tylko takie luźne ) i załatwić sprawę. Myślę, że klub powinien zamieścić przeprosiny, w których przeprasza kibiców za "odpadnięcie " z pucharów, przez lokalnych "kiboli ", powinien tez przeprosić Olimp Złocieniec za to samo. Sami sprawcy powinni być również ukarani, tak, żeby inni widzieli, że takich zachowań klub nie będzie tolerował. Nie wiem, jak, wcześniej pisałem o poniesieniu kosztów wyjazdu, ewentualnych kar finansowych. Jeżeli mają "jaja " to powinni przeprosić, przynajmniej na "fejsie , za swoje zachowanie kibiców obu drużyn. Trochę mnie to dziwi, że na meczu nie było żadnych służb porządkowych, a tym bardziej miejscowej policji. Dziwi mnie też fakt, że żaden z kolegów "bandytów " nie przystopował ich w działaniach.Jeżeli jest prawdą, że Pan Igor, zachęcał do okrzyków, kibiców Pogoni, to też jest temat na rozmowę. Panie Igorze, cenię Pana, kunszt piłkarski i strzelone bramki dla Pogoni, ale takich rzeczy nie można robić. Jest Pan dojrzałym facetem i powinien Pan być przykładem dla młodszego pokolenia, a nie zachowywać się, jak gówniarz. Myślę, że temat tego meczu, nie powinien
tekst dodany: 2020-09-25 10:30:08 zostać zakopany pod dywan, ale szerzej omówiony na spotkaniu drużyny. W końcu klub jest po o, żeby wyciągać z patologi ( między innymi ), a nie w nią wciągać:-). Jeżeli tworzycie drużynę i macie ze sobą relację to powinniście takie rzeczy omawiać w cztery oczy i wyciągać wnioski,żeby więcej do takich sytuacji nie dochodziło. Nie pamiętam, żeby Pogoń była kiedykolwiek wykluczona z pucharów, przez zachowania miejscowych "kiboli". Wstyd dla klubu i miasta, szkoda tylko kibiców i zawodników, którzy cieszyli się ze zwycięstwa i liczyli na więcej. Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego Tczewa :-). Liczę na to, że nie "przypudrujecie wrzodu ", ale skutecznie go przetniecie i wyczyścicie. Liczę też na dobrą postawę w sobotnim meczu. Trzeba walczyć, a nie liczyć na to, że Wiarus się położy i pozwoli sobie strzelić worek bramek, trzeba je po prostu strzelić, w walce fair play.
|
|
Adrian007
|
|
2020-09-26 12:28:21
|
| Tu nikt ludzi ze Złocieńca nie bił tak dla jasności Badpolozin, ludzie ze Złocieńca pobili tych cwaniaków którzy to pierwsi zaczęli rzucając butelkami w trybuny gdzie byli między innymi matki z wózkami. Karę dostali podwójna, dostali wpier... a wasz klub został odsunięty z pucharów i tyle i nie ma co płakać teraz nad tym
|
|
lohin0
|
|
2020-09-26 15:49:53
|
| Wysokie prowadzenie Pogoni
Do przerwy 5-0
|
|
Fazi877
|
|
2020-09-26 18:13:36
|
| Brawo i gratulacje Pogoń awansu życzę
|
|
FanSport1
|
|
2020-09-26 18:21:14
|
| Badpolzin proponowałbym bym zapoznać się z raportem sędziego i policji na temat sluzby pozadkowo ochronnej która była na stadionie Olimpu. Z resztą zgodzę się z tobą w 100 %. A o przeprosinach mysle ze ktokolwiek powinien zapomnieć bo Pogoń jest zbyt dumna a czasami dumę trzeba schowac w kieszeń i posypać głowę popiołem.
|
|
monster1
|
|
2020-09-27 17:55:13
|
| FanSport1 Badpolzin proponowałbym bym zapoznać się z raportem sędziego i policji na temat sluzby pozadkowo ochronnej która była na stadionie Olimpu. Z resztą zgodzę się z tobą w 100 %. A o przeprosinach mysle ze ktokolwiek powinien zapomnieć bo Pogoń jest zbyt dumna a czasami dumę trzeba schowac w kieszeń i posypać głowę popiołem.
To chyba Ci kibice powinni przeprosić a nie klub i zawodnicy którzy na boisku grali i walczyli uczciwie?
|
|
badpolzin
|
|
2020-09-28 15:27:40
|
| Monster, powinna to zrobić Pogoń, bo nie robi nic, w kierunku ukarania i napiętnowania sprawców. Odnoszę wrażenie, że nie umieszczając informacji, o "wyrzuceniu" nas z pucharów, na "fejsie", mają nadzieję, na to, że sprawa przycichnie i nie trzeba będzie nic z tym robić. Takie pudrowanie wrzodu, który za chwilę wybuchnie i zarazi innych. Jeżeli tolerujesz, to bierzesz odpowiedzialność za takie "chwasty". Poza tym szczere przeprosiny od klubu, byłyby szansą na załagodzenie tej niezdrowej sytuacji. To przecież niewiele kosztuje. Monster zauważ, nie wyrzucono nas z pucharów, za machlojki, ale za zachowanie "kiboli", którzy deklarowali się, że kibicują Pogoni., Czasem trzeba stracić trochę, żeby zyskać wiele. Jaka to strata na honorze, przeprosić kogoś za zachowanie ludzi z własnego miasta, chyba, że masz siłę sprawczą, Ty, albo władze klubu, żeby zmusić prawdziwych sprawców do przeprosin.:-). Jak na razie nie widzę, ze strony klubu, żadnych działań, w tym kierunku. Problemem jest powiedzenie prawdy na "fejsie", o tym, że nas wyrzucono z pucharów. Nawiasem mówiąc, jeżeli prawdą, jest to, że Pan Igor sam zachęcał kibiców do wznoszenia obraźliwych tekstów na drużynę przeciwną, to niestety sam wpisał się w ramki kibicowskiej patologii . Przykre to, bo jest dobrym
tekst dodany: 2020-09-28 15:42:38 i cenionym zawodnikiem, powinien być przykładem dla młodszych.Rolą zawodników, w takich sytuacjach jest podejście do trybun i łagodzenie sytuacji, a nie jątrzenie.Cieszy mnie wynik, ciszą strzelone bramki, zarówno przez młodych, jak i tych starszych:-). Chociaż to słabeusz, ale strzelił nam honorową bramkę, walczyli, jak umieli. Ktoś napisał, że nie ma silnych na Pogoń, w tej lidze, ale ta się jeszcze nie skończyła. Poza tym, jeżeli jesteśmy zbyt silni na "okręgówkę", to powinniśmy już dziś myśleć perspektywicznie, żeby awans do IV ligi znów nas nie zaskoczył :-) Ja wiem, że kiedy wygrywa się wszystkie mecze łatwo i przyjemnie, to motywacja do treningów spada, ale wiecie, że IV liga to wyższa półka i tam gra się inaczej.Ale to już Wasza sprawa, bo może wolicie grać na niższym szczeblu.Myślę jednak, że przygoda z IV ligą, mimo początkowych niepowodzeń była fajną przygodą, dla zawodników i kibiców, przyczyniła się również do promocji miasta. Twórzmy nowoczesny klub, z dobrymi tradycjami, bierzmy przykład z lepszych, a wcześniej, czy później będzie to procentować. Pozdrawiam serdecznie z Tczewa, znów świeci słońce, po niedzielnych opadach. Dziękuję za mecz.
tekst dodany: 2020-09-28 15:56:34 Do FanSportu1, a gdzie mogę zapoznać się z takim protokołem ?
Do Adriana 007, ja nie płaczę, jest mi przykro, ale uważam, że to sprawiedliwe rozwiązanie. Cierpią zawodnicy i kibice, podczas, gdy sprawcy mają się dobrze. Uważam też, że dobrze, że wypłacono im nagrodę na miejscu, chociaż nie powinno to tak wyglądać
|
|
monster1
|
|
2020-09-28 22:00:23
|
| Badpolzin a jak ma Pogoń ukarać sprawców? Nie toleruje takich zachowań ale też nie uważam, że to wina klubu, że ktoś się bije na trybunach. Pozdrawiam
|
|
badpolzin
|
|
2020-09-29 14:28:44
|
| Monster1, cieszę się, że zgadasz się ze mną, przynajmniej w części:-). Jak widzisz Związek Piłki Nożnej uważa, że jest to wina klubu:-). Bo kara spada na klub i zawodników. Wiem, że nie jest to sprawiedliwe. Przez tyle lat nie wypracowano w Polsce systemu walki, ze stadionowym bandytyzmem. W Anglii, nie ma krat, oddzielających boiska od kibiców, jest tabliczka, informująca o tym, że wejście na boisko grozi karą o d 500 funtów wzwyż, mało tego, jeśli Cię złapią, do Twojego zakładu pracy idzie informacja, że jesteś stadionowym bandytą. U nas kibole, nie dość, że są ochraniani, w drodze na mecz, to jeszcze demolują co popadnie i są całkowicie bezkarni. Zobacz co dzieje się w klubach ekstraklasy, Rządzą kibicowskie mafie, które handlują narkotykami i "żywym towarem". Przykład Lechii Gdańsk, Legii Warszawa, Wisły Kraków. Poziom piłki w Polsce spada, ale zawodnicy mają wysokie kontrakty, a kibole mają się dobrze. Przypominam sobie, jak po przegranym meczu Legii, ich "fani" czekali na powrót zawodników, żeby powiedzieć im, w prostych żołnierskich słowach, że mają zacząć grać. Tak wygląda niestety kibicowski ruch w Polsce. Przez moje miasto, przejeżdżają wszystkie pociągi, wiozące "kiboli" na mecze do Gdańska. Widzę, jakie siły policyjne są zaangażowane, w ich ochronę
tekst dodany: 2020-09-29 14:44:17 Zadaję sobie pytanie, kto za to wszystko płaci?, pan, pani, społeczeństwo :-)Wydajemy mnóstwo kasy na o, żeby bandyci czuli się bezpieczni. Czy to nie jest paradoks?. Niestety ta zaraza schodzi do klubów, w niższych ligach. Pamiętasz pewnie sprzed kilku lat "kiboli" Sokoła Karlino, którzy tłukli się z Gwardią.Pytasz, jak klub ukarać tych dwóch "siłaczy". Po prostu nie wpuszczać na mecze. Wiem, nie będzie to łatwe, ale można to zrobić. Przede wszystkim klub powinien zamieścić informację, że wykluczono nas z pucharów, czas najwyższy przyznać się do siebie, przeprosić kibiców Pogoni i Olimpu za zajścia i odciąć się stanowczo, od takich zachowań. Jeżeli klub chwali się na "fejsie", swoimi kibicami, na wyjeździe ( chyba, że na tym zdjęciu są sprawcy, a tak po cichu przypuszczam , a są kolegami i zarząd nie wie, co ma zrobić i liczy na "przyschnięcie" sprawy ). Panowie trzeba mieć "jaja". Stanąć w prawdzie i przyznać się, przeprosić i wyjaśnić, a nie liczyć na przeczekanie. "Nieznani sprawcy ", gdyby takowe mieli, z własnej woli powinni pokryć wszystkie koszty, ale to chyba nie w ich stylu, mogłoby zabraknąć na browary z" Biedronki". Powiem szczerze, dziwi mnie brak reakcji zarządu, przecież bywają tutaj, zamieszczają informację o meczu, czytają wpisy itd.
tekst dodany: 2020-09-29 14:54:34 Tu nie chodzi o dumę i honor. Tu chodzi o przyszłość młodzieży, która widząc przyzwolenie, a za takie uważam nawoływanie do wznoszenia obraźliwych okrzyków, przeciwko drużynie przeciwnika, przez zawodników Pogoni i całkowitą bezkarność sprawców, mogą pójść w ślady poprzedników. I gwarantuję Wam, że będą w tym lepsi, od swoich starszych kolegów. Zrozumcie, nie jest moją rolą, wchodzenie w Wasze układy, ale zależy mi na tym, żeby w Połczynie było normalnie. Rządy lokalne macie jakie macie ( dla mnie kompletna porażka ), chociaż wybór mieliście między dżumą,a cholerą :-). Budujcie od podstaw normalność, nie bierzcie złych wzorców. Nie zbuduje się niczego dobrego, jeśli fundament moralny jest zgniły. Pozdrawiam serdecznie z Tczewa i czekam na jakieś ruchy zarządu...
tekst dodany: 2020-09-29 15:01:53 Puchar PolskiOlimp Złocieniec
tekst dodany: 2020-09-29 15:02:29 Puchar PolskiOlimp Złocieniec
tekst dodany: 2020-09-29 15:04:18 Nie wiem dlaczego, ale nie chce się wkleić decyzja, dotycząca walkoweru i kary pieniężnej, w wysokości 500 zł, kto chce, ten znajdzie na stronie związku.
|
|
napierko
|
|
2020-09-29 16:42:58
|
| Szanowny Panie.. czytam Pana wypociny od kilku tygodni i stwierdzam, że większego pseudo redaktora nigdzie nie ma. Po pierwsze radził bym zmienić "nick" na badtczew", ponieważ to jest Pana "mała ojczyzna". Automatycznie jest to powiązane z odpier******* się od połczyńskiej Pogoni. Siedzisz Pan sobie sporo kilometrów od naszego miasta, więc cała połczyńska społeczność BŁAGA o zakończenie ********** na temat Pogoni i innych zespołów. W Połczynie byłeś pewnie jak miałeś 12 lat i teraz wzięło Cię na wspomnienia. Szczerze to ch** nas obchodzi czy w tym "słonecznym Tczewie" świeci słońce czy napierd*** deszczem. Jak chcesz to opłacę Ci bilet (aczkolwiek dostałeś 13 emeryturę) i zasiądziesz na połczyńskim stadionie - tylko również wtedy proszę Cię o głośne wypowiedzi na temat NASZEGO (nie Twojego) klubu, na temat zawodników, zarządu i osób, które dalej pouczasz. Szczerze Pana pozdrawiam, ale wystarczy tych wypocin (proponuję zapisać się do klubu seniora w Tczewie - to podobno bardzo pomaga).
|
|
badpolzin
|
|
2020-09-29 17:29:07
|
| Widzę, że trafiłem w punkt. Należysz do grupy sprawców, czy raczej do urażonego członka zarządu ? Ja trafiłem, Ty ani razu. Nie jestem członkiem klubu seniora, nie byłem na meczu Pogoni, w wieku 12-stu lat. Nie przedstawiłeś żadnych rzeczowych argumentów, nastawiłeś się na prymitywny wulgarny atak. Czy taka jest cała społeczność Połczyna, która apeluje o zaprzestanie pisania prawdy, niewygodnej dla Ciebie?. Nie sądzę, znam wiele osób z Połczyna i są normalni.Powiem Ci tak, klub nie jest, ani Twój, ani mój, jest miejski, jest finansowany z podatków mieszkańców, między innymi, przez moją rodzinę, także daruj sobie takie teksty. Poza tym, z tego, co wiem nie ma cenzury i można pisać, co się chce, jeśli nikogo się nie obraża. A Ciebie chyba nie obraziłem, chyba, że jesteś sprawcą, bo użyłem słów; bandyci, chwasty itp.Szkoda czasu na jałowe dyskusje. Nic się nie zmieni jeśli będziecie wzajemnie klepać się po pleckach i udawać, że nic się nie stało. Powiem tak, będzie gorzej. Pozdrawiam Cię serdecznie, bez ironii, jak to ma miejsce w Twoim przypadku, liczę na to, że kiedyś zmądrzejesz i zadasz sobie pytanie kogo, albo czego bronisz.?
tekst dodany: 2020-09-29 18:12:22 Jeszcze jedno, patrzyłem przed chwilą, na komentarze "fejsowe" pod meczem pucharowym. Ktoś pytał, czy walkower to fakt, odpowiedzi brak. Czy tak się traktuje kibiców? Czyli nie jest to tylko i wyłącznie mój problem.
|
|
dodaj komentarz |
|
Aby dodać komentarz trzeba być zalogowanym. Redakcja ligowiec.net nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem, sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci. |
| |
|

Klasa Okręgowa gr. 4 Koszalin południe (2020/2021) |  | Pogoń Połczyn Zdrój | Wiarus Żółtnica |  | 6 | 1 | 26-09-2020 15:00 widzów: 120 | 1:0 - 11' - Maksymilian Darosz
2:0 - 16' - Grzegorz Wawreńczuk
3:0 - 25' - Mateusz Kowalczyk
4:0 - 36' - Maksymilian Darosz
5:0 - 45' - Mateusz Kowalczyk
5:1 - 52' - Konrad Kodz
6:1 - 65' - Mateusz Hamer | dodaj video | Pogoń: Rotuski - Woszczyński S, Furmaniak, Szczesny, Szczygieł - Darosz (72' Michnik), Orłowski (45' Chmura), Hamer (78' Okulewicz), Kowalczyk, Ginda - Kopeć (87' Radziwiłł) - Wawreńczuk (67' Wawreńczuk)
sędzia: Kozłowski T, Baniowski D, Białek P | Dane pomogli uzupełnić: andrzeja3, lohin0, emil123, kspogon - dziękujemy | uzupełnij dane + fotki + video + relacja | |
|
|