komentarze |
|
|
vpower
|
|
2011-09-20 13:59:54
|
| Chłopaki za jaja i do przodu jeszcze 7 kolejek przed wami Ektraklasy i tyle.
|
|
danielw23
|
|
2011-09-20 14:17:49
|
| diss spójrzcie na mecz z wybrzeżem? czy jeziorak był lepszy? zasługiwał na strzelenie 5 bramek? nie zasługiwał ale sie udało. i taka jest piłka. Więc co ma powiedzieć np. wybrzeże. Byli lepsi piłkarsko a jeziorak wbija im 5 bramek. Ta liga jest bardzo wyrównana i bedzie wiele niespodzianek. a chłopaki załapią swoją forme i jestem o to spokojny. pozdrawiam [/cytat=diss]
mecz z wybrzeżem , masz rację wynik 5-0 nie odzwierciedla przebiegu meczu , ale z drugiej strony patrząc wybrzeże dłużej się utrzymywało przy piłce , ale patrząc na sytuacje bramkowe to Jeziorak miał ich o wiele więcej od wybrzeża ... wynik jest zasługą tego że cześć z tych akcji chłopaki wykorzystali .... po mówiąc szczerze wybrzeże było przy piłce ale nie przełożyli to na akcje 100% bo takich sytuacji mieli jak na lekarstwo ... a piłka to już taki sport że nie liczy się kto jest więcej przy piłce a kto wykorzysta sytuacje choć by miał jedną w meczu ...
zgadzam się z Tobą że chłopaki złapią w końcu swoją formę , może w tym sezonie nie będziemy się bili o awans , ale czy jeden słabszy sezon(choć jesteśmy w górnej połowie tabeli- to dla wielu to za mało ) może dawać nam powody do wieszania na nich psów ... nie sądzę ...
|
|
Arnimswalde
|
|
2011-09-20 14:26:42
|
| diss kwestia nie polega na zaangażowaniu tylko graniu, piłka to nie rugby tu nie liczą się przyłożenie tylko bramki, a chłopaki próbują w niej zaparkować.Po drugie brakuje zmienników bo wielu zrezygnowało przez mości nam panującego Bogdana Łopacińskiego i takie są fakty.Albo zmieni się podejście P>Bogdana albo nic z tego nie będzie 15 zawodnikami nie da się wygrać ligi pozdro.
|
|
vpower
|
|
2011-09-20 16:54:22
|
| Arnimswalde - kolega co tutaj wypisuje to skdą jest za sąsiedniej miedzy i widze ze klimat mu coś nie pasuje tutaj .
|
|
danielw23
|
|
2011-09-20 20:02:58
|
| Arnimswalde diss kwestia nie polega na zaangażowaniu tylko graniu, piłka to nie rugby tu nie liczą się przyłożenie tylko bramki, a chłopaki próbują w niej zaparkować.Po drugie brakuje zmienników bo wielu zrezygnowało przez mości nam panującego Bogdana Łopacińskiego i takie są fakty.Albo zmieni się podejście P>Bogdana albo nic z tego nie będzie 15 zawodnikami nie da się wygrać ligi pozdro.
nie wiem z czego to wnioskujesz że wielu zrezygnowało , bo wielkiej różnicy w kadrze nie widzę ... , z tego co ja wiem to 3 podstawowych zawodników odbywa 3-4 miesięczną służbę w NSR - więc pewnie na rundę wiosenną wrócą ... do tego praktycznie co mecz na ławce siedzi 3-4 wyróżniających się juniorów . na których też przyjdzie czas i zaczną grać więcej ...
|
|
Arnimswalde
|
|
2011-09-20 21:14:33
|
| danielw23 a ja widzę widocznie za krótko się interesujesz żeby to stwierdzić .Żebyś wiedział vpower
|
|
vpower
|
|
2011-09-21 09:51:28
|
| Arnimswalde -kolego skąd ty jesteś chyba z Ciechocinka a może lubisz fermęt parówo zasiać .Zrób rząd i wyp. stąd -adios
|
|
Arnimswalde
|
|
2011-09-21 11:58:25
|
| vpower kolegą to ja twoim nie jestem i nie będę i z Ciechocinka tez nie jestem, a sposób twojej wypowiedzi jest lekko płytki, widocznie jesteś bardzo sfrustrowanym grajkiem co jest za P.Łopacińskim który boi się prawdziwej rywalizacji na boisku i musi trochę polizać żeby pograć.Pozdro
|
|
danielw23
|
|
2011-09-21 19:27:40
|
| Arnimswalde danielw23 a ja widzę widocznie za krótko się interesujesz żeby to stwierdzić .Żebyś wiedział vpower
może że za krótko :) w końcu jakieś 17-18 lat to nie jest zbyt długi okres :))
co do brakujących graczy to poza wymienianą przez zemnie 3 to jeszcze brakuje Modelskiego , z tego co wiem to nie pojawia się a treningach wiec i na meczach też go nie ma ... wiec nie wiem kto zrezygnował przez pana Łopacińskiego ...
co do prawdziwej rywalizacji ... powiedz mi jak cały zespół jest bez formy ... to jakie zmiany ???? nie uważasz że trzeba dać chłopakom czas na powrót do swojego grania ??
|
|
diss
|
|
2011-09-21 20:02:30
|
| Arnimswalde diss kwestia nie polega na zaangażowaniu tylko graniu, piłka to nie rugby tu nie liczą się przyłożenie tylko bramki, a chłopaki próbują w niej zaparkować.Po drugie brakuje zmienników bo wielu zrezygnowało przez mości nam panującego Bogdana Łopacińskiego i takie są fakty.Albo zmieni się podejście P>Bogdana albo nic z tego nie będzie 15 zawodnikami nie da się wygrać ligi pozdro. Tak, to jest piłka nozna, liczą się bramki. nie zawsze lepszy wygrywa. idąc twoim tokiem myślenia podasz może przykład osób które zrezygnowały z grania przez trenera?
tekst dodany: 2011-09-21 20:04:59 mecz z wybrzeżem , masz rację wynik 5-0 nie odzwierciedla przebiegu meczu , ale z drugiej strony patrząc wybrzeże dłużej się utrzymywało przy piłce , ale patrząc na sytuacje bramkowe to Jeziorak miał ich o wiele więcej od wybrzeża ... wynik jest zasługą tego że cześć z tych akcji chłopaki wykorzystali .... po mówiąc szczerze wybrzeże było przy piłce ale nie przełożyli to na akcje 100% bo takich sytuacji mieli jak na lekarstwo ... a piłka to już taki sport że nie liczy się kto jest więcej przy piłce a kto wykorzysta sytuacje choć by miał jedną w meczu ...
zgadzam się z Tobą że chłopaki złapią w końcu swoją formę , może w tym sezonie nie będziemy się bili o awans , ale czy jeden słabszy sezon(choć jesteśmy w górnej połowie tabeli- to dla wielu to za mało ) może dawać nam powody do wieszania na nich psów ... nie sądzę ... Ten kto utrzymuje się wiecej przy piłce ma realnie większe szanse na sytuacje bramkowe. I w tym mecz wybrzeze nie wykorzystało tego bo mieli tak jak napisales sytuacji jak na lekarstwo. Myślę że te mecze co się odbyły pojda w niepamięc przez chłopaków. Wiem że jeziorak do ostatniej kolejki będzie się liczył o awans i mam nadzieję ze uda im się to. Możesz mieć inne zdanie i w pełni je uszanuję. OKS!
tekst dodany: 2011-09-21 20:05:26 Miał być cytat twojej wypowiedzi danielw23
tekst dodany: 2011-09-21 20:12:35
Arnimswalde vpower kolegą to ja twoim nie jestem i nie będę i z Ciechocinka tez nie jestem, a sposób twojej wypowiedzi jest lekko płytki, widocznie jesteś bardzo sfrustrowanym grajkiem co jest za P.Łopacińskim który boi się prawdziwej rywalizacji na boisku i musi trochę polizać żeby pograć.Pozdro A może wypowiesz się więcej o trenerze łopacińskim. Zawsze jak coś nie tak to trener... trener robi swoje, nie wejdzie na boisko i nie wygra meczu. Jest sporo fajnych chłopaków na naszym osiedlu co potrafią grać w piłkę i dali by sobie spokojnie rade w tej lidze. Ale im się po prostu nie chcę lub boją się rywalizacji...Każdy dostanie swoją szanse, rywalizacja jest potrzebna, lecz tylko wtedy kiedy jest na zdrowych zasadach. Poczekajmy jeszcze trochę z formą, ona chyba z meczu na mecz nie przyjdzie lecz po pewnym czasie i nie można wymagać od chłopaków za wiele. Lecz na pewno można wymagać od nich zaangażowania w treningach oraz w meczach na 100%.
|
|
danielw23
|
|
2011-09-21 20:35:36
|
| diss - ja mam podobne zdanie do Ciebie , z tym że uważam że nawet jak chłopakom ten sezon nie wyjdzie , to nie powód aby na nich psy wieszać ...
|
|
diss
|
|
2011-09-21 20:40:11
|
| Nie ma teraz mówić czy wyjdzie czy nie wyjdzie. Poczekajmy do ostatniej kolejki, boisko wszystko zweryfikuje. W każdym bądz razie Jeziorak jest faworyten do awansu. Mimo tych niepowodzen w tych kolejkach.
|
|
dodaj komentarz |
|
Aby dodać komentarz trzeba być zalogowanym. Redakcja ligowiec.net nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem, sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci. |
| |
|
|